🚚Doprava ZDARMA u vybraných přepravců – už při nákupu nad 1 600 Kč od 25. 6. 2025!

Reklamace a vracení zboží

Přišlo Vám rozbité či vadné zboží nebo Vám jen prostě nevyhovuje?

Stačí, když nám o tom dáte vědět prostřednictvím reklamačníku či emailu: info@vojahome.cz (alternativně: vojahomedecor@gmail.com) a my Vám poradíme, jak postupovat dál. 

Před vrácením zásilky, Vás prosíme, abyste se seznamil/a s podmínkami postupu reklamace a vrácení:

1. Vždy nás prosím kontaktujte nejlépe prostřednictvím reklamačníku či emailu: info@vojahome.cz (alternativně: vojahomedecor@gmail.com)

2. Pro výměnu/vrácení zboží je potřeba využít náš  reklamačník či si vytisknout náš reklamační formulář anebo formulář k odstoupení od kupní smlouvy, přiložit kopii faktury a spolu se zbožím jej odešlete na e-mail info@vojahome.cz (alternativně: vojahomedecor@gmail.com)Zboží musí být nepoužité a nepoškozené, včetně všech přiložených obalů a doprovodných letáků. Zboží které bylo provedeno tzv. "na míru" nelze vrátit. Vrátit nelze ani to zboží, které bylo rozbaleno - např. vonné esence či sypaný vosk/svíčky, a to z hygienických důvodů. 

3. Prosíme Vás, abyste si vyzvednutou zásilku, co nejdříve zkontrolovali. Reklamaci na rozbité zboží uznáváme pouze, pokud nás o tom informujete do 3 prac. dnů od jeho vyzvednutí. V takovém případě nám stačí pouze zaslat fotodokumentaci v rámci reklamačníku či na email: primárně na email info@vojahome.cz (alternativně: vojahomedecor@gmail.com) spolu s vyplněným reklamačním formulářem.

4. Reklamace a doprava - zboží, které je reklamováno z důvodu vady v rámci zákonné odpovědnosti za vady, je nutné zaslat zpět. Náklady na přepravu zboží v rámci reklamace hradí kupující, přičemž prodávající v případě oprávněné (uznané) reklamace hradí minimální náklady spojené se zasláním zboží zpět. Pokud však bude reklamace vyhodnocena jako neoprávněná (například pokud vada vznikla vinou kupujícího), nese náklady na dopravu plně kupující – viz naše veřejné obchodní podmínky. Upozorňujeme, že v případě odstoupení od smlouvy do 14 dnů se nejedná o reklamaci, ale o vrácení zboží v zákonné lhůtě, kdy náklady na dopravu zpět hradí kupující.

5. O úspěšné reklamaci Vás budeme kontaktovat prostřednictvím emailu.

6. Vrácení peněz na uvedený bankovní účet proběhne nejpozději do 14 dní. 

 

Odkaz na reklamačník

https://www.vojahome.cz/reklamacnik/

Formuláře ke stažení:

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz