🚚Doprava ZDARMA u vybraných přepravců – už při nákupu nad 1 600 Kč od 25. 6. 2025!

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky týkající se webového rozhraní (e-shopu) VOJA HOME na webové adrese www.vojahome.cz / www.vojahome.eu, provozovaného podnikající fyzickou osobou (dále též „OSVČ“) – Jakubem Zavoralem, trvale bytem Botanická 935/43, 602 00, Brno – Veveří, IČO: 23024259 (identifikovaná osoba pro jiné členské státy Evropské unie – DIČ: CZ9403205515) zapsaný na Magistrátu města Brna, tj. úřadu příslušného podle ust. §71 odst.2 živnostenského zákona. Bankovní spojení: 3325476019/3030; IBAN CZ81 3030 0000 0033 2547 6019.

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

    1. Tyto všeobecné obchodní podmínky pro podnikatele a právnické osoby (dále též „obchodní podmínky”) společnosti VOJA HOME – Jakub Zavoral, trvale bytem Botanická 935/43, 602 00, Brno – Veveří, IČO: 23024259, e-mail info@vojahome.cz (alternativně e-mail: vojahomedecor@gmail.com), telefonní číslo +420 739 063 433 (dále též „prodávající”) upravují v souladu s ust. § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále též „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále též „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále též „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní (e-shopu) prodávajícího. Internetový obchod (e-shop) je prodávajícím provozován na webové stránce dostupné na internetových adresách vojahome.cz a vojahome.eu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále též „webové rozhraní obchodu“). 
    2. Komunikace mezi prodávajícím a kupujícím probíhá primárně na dálku, proto i pro kupní smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, aby se prodávající a kupující dohodli bez současné fyzické přítomnosti obou smluvních stran, a kupní smlouva je tak uzavřena distančním způsobem skrze webové rozhraní obchodu.
    3. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
    4. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
    5. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
    6. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. Práva a povinnosti smluvních stran se řídí ale budou vždy řídit ustanovením obchodních podmínek, za jehož platnosti vznikly. Práva a povinnosti smluvních stran se dále řídí Reklamačním řádem pro podnikatele a právnické osoby, který naleznete zde, Zásadami ochrany osobních údajů, která naleznete zde, a dále podmínkami a pokyny uvedenými na webovém rozhraní zejména při uzavírání kupní smlouvy. V otázkách zde neupravených se vztahy smluvních stran řídí právními předpisy, zejména občanským zákoníkem.
    7. Vlastnické právo k prodanému zboží nabývá kupující zaplacením celé kupní ceny, ale ne dříve, než zboží fyzicky převezme.
    8. Zasláním objednávky kupující stvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a že s jejich obsahem souhlasí.
    9. Zasláním objednávky kupující stvrzuje, že si je vědom možných barevných a tvarových odlišností, popř. nerovnoměrností reálných výrobků v porovnání s výrobky na fotografiích prezentovaných na webovém rozhraní obchodu.
    10. Na webovém rozhraní je poskytnut přístup k hodnocení zboží provedenému jinými (registrovanými) spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.
  2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

    1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále též „uživatelský účet“). Kupující může objednávání zboží provádět též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu
    2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
    3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
    4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
    5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 12 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
    6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
  3. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

    1. Na webovém rozhraní je uveden seznam zboží včetně popisu hlavních vlastností jednotlivých položek. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. Pro uzavření smlouvy je nutné, aby kupující odeslal objednávku a aby došlo k přijetí této objednávky prodávajícím.
    2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny bez daně z přidané hodnoty, neboť prodávající je pro tuzemský trh neplátcem DPH. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
    3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
    4. Kupující provádí objednávku prostřednictvím webového rozhraní, popřípadě jiným způsobem uvedeným na webovém rozhraní nebo dle dohody smluvních stran.
    5. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
      1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
      2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
      3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně též „objednávka“).
    6. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“. Před stiskem tlačítka je kupující povinen potvrdit seznámení se s těmito podmínkami a udělit souhlas s podmínkami ochrany osobních údajů (vlivem realizace objednávky), v opačném případě nebude možné objednávku dokončit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále též „elektronická adresa kupujícího“).
    7. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se s obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.
    8. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
    9. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
    10. Prodávající není povinen obdrženou objednávku potvrdit. Nepotvrzená objednávka není pro prodávajícího závazná. Prodávající je oprávněn ověřit si objednávku v případě pochybností o pravosti a vážnosti objednávky. Neověřenou objednávku může prodávající odmítnout.
    11. Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu zboží na skladě je však vždy v rámci webového rozhraní obchodu je uvedeno. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který není prodávající schopen objednávku potvrdit, bude kupující neprodleně kontaktován a bude mu zaslána nová nabídka na uzavření kupní smlouvy v pozměněné podobě oproti objednávce. Kupní smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy kupující nabídku potvrdí.
    12. V případě, že v rámci webového rozhraní obchodu nebo v objednávce bude uvedena zjevně chybná cena, není prodávající povinen zboží za tuto cenu dodat ani v případě, kdy kupující obdržel potvrzení objednávky, a tedy došlo k uzavření kupní smlouvy. V takové situaci bude prodávající kupujícího bezodkladně kontaktovat a zašle mu nabídku na uzavření nové kupní smlouvy v pozměněné podobě oproti objednávce. Nová kupní smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy kupující nabídku potvrdí. Za zjevnou chybu v ceně se považuje například situace, kdy cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
    13. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
    14. V některých případech je prodávajícím umožněno na nákup zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, aby kupující v rámci návrhu objednávky vyplnil údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak bude učiněno, bude zboží poskytnuto se slevou.
  4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

    1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující mimo dalších způsobů uvedených na webovém rozhraní nebo individuálně dohodnutých uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
      1. bezhotovostně před dodáním zboží převodem (QR kódem) na účet prodávajícího č. 3325476019/3030 vedený u společnosti Air Bank a.s. (dále též „účet prodávajícího“);
      2. bezhotovostně platební kartou a platebními tlačítky pomocí platební brány společnosti Shoptet;
      3. v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce (cena za zboží je tak splatná při jeho převzetí).
    2. Platba zboží je možná pouze v českých korunách (Kč).
    3. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží. V rámci návrhu objednávky je též uvedena cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
    4. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.7 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
    5. V případě na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy.
    6. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
    7. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.9), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
    8. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat, pokud to není na webovém rozhraní výslovně uvedeno či umožněno. Jedinou výjimku tvoří uplatnění dárkových (slevových) poukazů (viz bod 4.9) zakoupených v internetovém obchodě.
    9. Zakoupený dárkový poukaz opravňuje k poskytnutí slevy ve výši částky uvedené na dárkovém poukazu.
    10. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu fakturu. Prodávající je pro tuzemsko neplátcem daně z přidané hodnoty, proto jsou ceny na webovém rozhraní uvedeny bez DPH. Není-li dohodnuto jinak je faktura vystavena prodávajícím kupujícímu po uhrazení ceny zboží nebo po převzetí zboží a zaslána v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího anebo je elektronicky k vidění formou nepřetržitého přístupu skrze uživatelský účet kupujícího na webovém rozhraní.
    11. Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu a storno poplatku, pokud ještě nebyla objednávka potvrzena a expedována. Storno objednávky kupující provede na e-mail info@vojahome.cz (alternativně na: vojahomedecor@gmail.com) pokud již nebyl informován o změně stavu objednávky na vyřízena, což značí, že objednávky již byla expedována. Prodávající může storno objednávky přijmout také telefonicky, následně je však nutné potvrzení předchozím způsobem. Kupující při stornu objednávky uvede její číslo, své jméno a kontaktní údaje (tel. číslo, e-mail). Jakmile prodávající objednávku stornuje, obdrží kupující email potvrzující storno objednávky.
    12. V případě prodlení kupujícího s úhradou ceny zboží je prodávající oprávněn pozastavit další dohodnuté dodávky zboží, a to až do okamžiku úhrady všech splatných dluhů kupujícího.
  5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

    1. Kupující bere na vědomí, že dle ust. § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu a od kupní smlouvy o zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím.
    2. Všechny výrobky pod značkou VOJA HOME jsou vyráběny na míru přání zákazníka a jsou vždy jedinečné. Z tohoto důvodu lze odstoupit od smlouvy pouze do doby, než se začne objednané zboží vyrábět. Po tomto okamžiku již nelze dostoupit od smlouvy dle platné výjimky upravené v ust. § 1837 občanského zákoníku. Tento princip je uplatněn za předpokladu, že jakoukoliv objednávkou kupující zakupuje produkt, který je vyroben jako jedinečný kus nebo sada produktů na míru požadavkům kupujícího.
    3. Odstoupit nelze od smlouvy o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil.
    4. Ani jako spotřebitel však nemůžete od smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.
    5. K odstoupení od kupní smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi prodávajícím a kupujícím od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
    6. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 až v čl. 5.4 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující, tedy osoba kupující zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, v souladu s ust. § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Od kupní smlouvy lze odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na adresy prodávajícího uvedené u identifikačních údajů). E-mail či dopis musí obsahovat: číslo objednávky, datum objednání, datum doručení, typ zboží, jméno, příjmení, telefon, adresu a bankovní spojení kupujícího, kam má být vrácena platba. Formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný na internetových stránkách (soubor pdf, soubor doc).
    7. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.5 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
    8. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.5 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal či v případě dobírky na účet jim zvolený. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí, nebo prokáže, že zboží odeslal zpět způsobem a ve stavu odůvodňujícím vrácení přijatých peněžních prostředků. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady.
    9. Kupující má v souladu s ust. § 1832 občanského zákoníku nárok na vrácení finančních prostředků spojených s přepravou zboží (poštovné) při jeho pořízení (nikoli vrácení). Tento nárok je ovšem pouze ve výši nejlevnější varianty nabízené prodávajícím (i v případě, že kupující zvolil při objednávce dražší způsob přepravy), přičemž osobní odběr nelze považovat za takový způsob doručení.
    10. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Zboží je nutné vrátit čisté, pokud možno včetně originálního obalu. Prodávající je oprávněn uplatnit nárok na náhradu školy v případě, kdy je vrácené zboží neúplně či poškozené. Prodávající tak odpovídáte za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností, tj. způsobem, jakým byste se se zbožím seznamovali v kamenné prodejně.
    11. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby doručení. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet z nějž kupující provedl úhradu či na účet jím určený. Příkladem, kdy může kupující odstoupit od kupní smlouvy jsou zjevné nepravdivosti v objednávce, např., když kupující uvedl v objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni odkupní smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
    12. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
  6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

    1. Prodávající je povinen dodat zboží kupujícímu dohodnutým způsobem, řádně zabalené. Není-li dohodnuto jinak, jsou doklady poskytovány v českém jazyce pouze elektronickou formou na email kupujícího.
    2. Zboží Vám bude doručeno způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:
      1. Osobní odběr na adrese sídla: Botanická 935/43, 602 00, Brno – Veveří (vždy předem dle domluvy);
      2. Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna, PPL a GLS;
      3. Doručení prostřednictvím dopravních společností Zásilkovna, PPL a GLS.
    3. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.
    4. Zboží značky VOJA HOME je ručně vyrobeno a Zboží od jiných výrobců zabaleno a odesláno či osobně předáno dle čl. 6.2 do 5-10 pracovních dnů od přijetí platby. Prodávající si ponechává možnost po předchozím upozornění odeslat zboží až do lhůty 21 dnů. V případě, že prodávající nebude schopen zboží kupujícímu dodat ani do 30 dnů od uplynutí doby doručení zboží uvedené v potvrzení objednávky, a to z jakéhokoli důvodu, jsou kupující i prodávající oprávněni od kupní smlouvy odstoupit.
    5. Doba doručení zboží vždy tedy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení zboží Vám bude sdělena v potvrzení objednávky. Doba uvedená v těchto podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu či telefonicky.
    6. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
    7. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Nepřevzetím zboží ze strany kupujícího není dotčeno právo prodávajícího požadovat úhradu kupní ceny v plné výši.
    8. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
    9. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. O závadách bude sepsán protokol. Není-li sepsán protokol o závadách, ztrácí kupující nároky plynoucí z porušeného obalu zboží.
    10. Neprodleně po převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat zboží, zejména je povinen zkontrolovat počet kusů zboží a jeho kompletnost. V případě zjištění nesouladu je kupující povinen jej oznámit prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zboží. Zjištěné závady je kupující povinen vhodným způsobem zdokumentovat a tuto dokumentaci zaslat prodávajícímu spolu s oznámením závady.
    11. Nebezpečí škody na zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6.9 podmínek, na Vás nebezpečí škody na zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením zboží.
    12. V případě, že zboží nebylo webovém rozhraní obchodu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti bude kupující prodávajícím informován v případě:
      1. mimořádného výpadku výroby zboží, přičemž prodávající vždy sdělí novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné zboží dodat;
      2. prodlení s dodáním zboží od dodavatele prodávajícího, přičemž kupujícímu bude sdělena nová očekávaná doba dodání.
    13. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
  7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

    1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2158 až 2174b občanského zákoníku) a řídí se Reklamačním řádem pro podnikatele a právnické osoby prodávajícího.
    2. Každý z ručně vyráběných výrobků značky VOJA HOME z epoxidové pryskyřice je tvořen bez strojních úprav, proto za vady nelze považovat defekty, které vznikly procesem ruční výroby. Právo na odstoupení od kupní smlouvy tak v daném případě nenáleží, neboť defekty těchto výrobků jsou nevýznamné, a naopak jsou pro svoji jedinečnost žádoucí. Mezi takové se charakterově řadí:
      1. Tvarové odlišnosti mezi jednotlivými kusy shodného typu.
      2. Váhové odlišnosti mezi jednotlivými kusy shodného typu.
      3. Bublinky na povrchu nebo ve struktuře výrobků.
      4. Nerovnosti, prohlubně, odlišné broušení hran, změna barvy vlivem lití epoxidové pryskyřice atd.
      5. Textury lakovaného povrchu, nerovnost lakovaného povrchu atd.
      6. Odlišnosti barevných odstínů, textur, rozmístění textur, teraca atd.
    3. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady (vyjma defektů, které nelze u ručně vyráběných výrobků značky VOJA HOME za vady považovat – čl. 7.2). Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
      1. má zboží odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
      2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
      3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
      4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
      5. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně obalu, včetně návodu k montáži nebo instalaci a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat a
      6. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
    4. Prodávající dále odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností
      1. je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
      2. věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,
      3. je věc dodána s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat, a
      4. věc odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením smlouvy. Prodávající není vázán veřejným prohlášením podle bodu 4.4.2), prokáže-li, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv. Výše uvedená ustanovení se nepoužijí v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil.
    5. Projeví-li se vada (vyjma defektů vzniklých způsobem výroby uvedených v čl. 7.2) v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
    6. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady (vyjma defektů vzniklých způsobem výroby uvedených v čl. 7.2), která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
    7. Ustanovení uvedená v čl. 7.3 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud způsobil vadu sám. Vadou věci není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží opotřebení odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
    8. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující vyplněním reklamačního listu, který je dostupný na internetových stránkách (soubor pdf – viz níže) a jeho zasláním na adresu sídla prodávajícího nebo e-mailem na adresu info@vojahome.cz (alternativně: vojahomedecor@gmail.com). Uplatnění musí obsahovat číslo objednávky, popis vady zboží, případně také její dokumentaci (např. fotografiemi). V uplatnění práva z vadného plnění je třeba také zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně, s výjimkou případů dle čl. 7.12, bez souhlasu prodávajícího změnit.
    9. Po obdržení reklamovaného zboží prodávajícím bude kupujícímu odesláno potvrzení o přijetí reklamace do 3 dnů od uplatnění reklamace. Potvrzení o zahájení reklamačního řízení bude zasláno na e-mailovou adresu kupujícího uvedenou v zaslané objednávce.
    10. Kupující je povinen prokázat, že zboží zakoupil u prodávajícího a že vadu uplatňuje v řádné lhůtě. Bez prokázání těchto skutečností není prodávající povinen reklamaci přijmout.
    11. Práva z vadného plnění se nevztahují na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním či vady zboží, o kterých kupující věděl, nebo které sám způsobil.
    12. V případě podstatného i nepodstatného porušení nemůže kupující odstoupit od kupní smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůžete vrátit zboží ve stavu, v jakém jej obdržel. To ale neplatí v následujících případech:
      1. došlo-li ke změně stavu zboží v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady;
      2. bylo-li zboží použito ještě před objevením vady;
      3. nebyla-li nemožnost vrácení zboží v nezměněném stavu způsobena jednáním kupujícího anebo jeho opomenutím,
      4. došlo-li ze strany kupujícího před objevením vady k prodeji, spotřebování nebo pozměnění zboží při obvyklém použití; pokud k tomu však došlo jen částečně, je povinností kupujícího tu část zboží, kterou vrátit lze a v takovém případě nebude kupujícímu vrácena část cen odpovídající prospěchu z užití části zboží.
    13. V případě uznané reklamace má kupující nárok na
      1. dodání nového zboží či části zboží
      2. odstoupení od smlouvy
      3. odstranění vad opravou zboží
      4. slevu z kupní ceny, přičemž právo volby nároku přísluší kupujícímu.
    14. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady. Kupující může požadovat přiměřenou slevu, nebo od smlouvy odstoupit, pokud:
      1. prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v přiměřené době,
      2. se vada projeví opakovaně,
      3. je vada podstatným porušením smlouvy, nebo
      4. je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
    15. V případě uznané reklamace hradí prodejce minimální náklady spojené se zasláním zboží zpět. Pokud kupující zvolí jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím v souladu s § 1832 odst. 2 občanského zákoníku, budou kupujícímu vráceny náklady odpovídající nejlevnějšímu způsobu standardního dodání zboží nabízené prodávajícím. Kupujícímu tak náleží náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady je kupující povinen prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového zboží, je povinností kupujícího vrátit prodávajícímu původní zboží, náklady na toto vrácení však hradí prodávající (tj. náklady odpovídajícímu nejlevnějšímu způsobu standardního dodání zboží).
    16. V případě neoprávněné reklamace nemá kupující nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně.
    17. Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, dalších podkladů). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od Kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastaven až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
    18. Prodávající vyrozumí kupujícího o vyřízení reklamace nejpozději do 30ti kalendářních dnů na e-mailovou adresu uvedenou v zaslané objednávce. Pokud lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od kupní smlouvy.
    19. V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
    20. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
  8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN (Řešení sporů se spotřebiteli)

    1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží
    2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
    3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy info@vojahome.cz (alternativně: vojahomedecor@gmail.com). Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
    4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
    5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
    6. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
    7. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
    8. Kupující je oprávněn zveřejnit na webové stránce prodávajícího své hodnocení zboží zakoupeného na základě kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek (dále též „recenze“). Kupující se v takovém případě zavazuje provést objektivní hodnocení vlastností daného zboží a jeho účinků včetně doporučení pro jeho uživatele. Kupující je povinen zdržet se zejména zveřejnění recenze s obsahem, který:
      1. naplňuje skutkovou podstatu některého trestného činu ve smyslu z. č. 40/2009 Sb., trestní zákoník, ve znění pozdějších předpisů;
      2. poškozuje dobré jméno prodávajícího;
      3. uvádí zjevně nepravdivé informace o produktu nebo jeho výrobci;
      4. porušuje tyto obchodní podmínky;
      5. neoprávněně zasahuje do práv třetích osob či do jejich obchodního tajemství;
      6. neoprávněně zasahuje do osobnostních práv fyzických osob či do dobré pověsti právnických osob;
      7. porušuje právní předpisy o ochraně osobních údajů. Údaje, které kupující v recenzi uvede, nesmí být v rozporu s právním řádem ČR, nesmí porušovat etické a morální principy, nesmí být v rozporu s dobrými mravy a nesmí narušovat zájmy třetích osob.
    9. Kupující není oprávněn uvádět při umístění recenze na webové stránce prodávajícího falešnou identitu nebo zkreslovat svou identitu, provádět recenzi pro jakoukoli jinou osobu než sebe sama, používat nebo se pokoušet používat recenzi jiného kupujícího či uživatele webové stránky prodávajícího, obtěžovat, šikanovat, zastrašovat nebo jakkoli poškozovat jiného uživatele webové stránky prodávajícího nebo třetí osobu, uveřejňovat či šířit na webové stránce prodávajícího v souvislosti s umístěním recenzí nevyžádaná obchodní sdělení, reklamy, odesílat ostatním uživatelům spam, řetězové dopisy, pyramidová schémata nebo jiná nevyžádaná sdělení nebo informace, jež nápadně připomínají služby nebo aplikace třetích osob, za účelem zmatení či uvedení v omyl uživatele internetu (phishing).
    10. V případě porušení pravidel pro umisťování recenzí na webové stránce prodávajícího je prodávající oprávněn zajistit výmaz dané recenze z umístění, na které byla na webové stránce prodávajícího zveřejněna, a znemožnit danému kupujícímu další přístup k užívání webové stránky prodávajícího.
    11. Kupující je plně odpovědný za jakýkoliv typ obsahu, který učiní obsahem recenze a odpovídá za to, že k obsahu recenze vlastní všechna oprávnění a práva, že vložený obsah neporušuje tyto obchodní podmínky a že nezpůsobí újmu třetím osobám či společnostem. V případě, že se tak stane, může prodávající požadovat po kupujícím odškodění plynoucí ze všech nároků vůči němu vzniklým vložením daného obsahu.
    12. Kupující souhlasí, že prodávající není odpovědný za obsah a informace třetích stran (včetně ostatních kupujících) ani za škody způsobené tím, že je kupující používá nebo se na ně spoléhá. Kupující souhlasí, že prodávající není odpovědný za jakoukoli újmu, která kupujícímu případně vznikne v důsledku jednání jiných kupujících či uživatelů webové stránky prodávajícího.
  9. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV, ODPOVĚDNOST A UŽÍVÁNÍ WEBVÉHO ROZHRANÍ

    1. Obsah webových stránek webu vojahome.cz / vojahome.eu zahrnující texty včetně obchodních podmínek, fotografie, obrázky, loga, programové vybavení a další náležitosti je chráněn autorským právem prodávajícího anebo právy dalších osob. Obsah kupující nesmí měnit, kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k jakémukoli účelu bez souhlasu prodávajícího či souhlasu držitele autorských práv. Zejména je zakázáno jakkoliv šířit, využívat nebo jinak zneužívat fotografie a texty umístěné na webovém rozhraní obchodu.
    2. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
    3. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích stran do webového rozhraní nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením.
    4. Pokud se při užívání webového rozhraní kupující dopustí jakéhokoliv nezákonného či neetického jednání, je prodávající oprávněn pozastavit nebo ukončit přístup kupujícího na webové rozhraní zcela bez náhrady.
  10. OCHRANA OBCHODNÍHO TAJEMSTVÍ A OBCHODNÍ POLITIKY PRODÁVAJÍCÍHO

    1. Při sjednávání smlouvy a jejím plnění mohou být kupujícímu sděleny informace, které jsou označeny jako důvěrné nebo jejichž důvěrnost vyplývá z jejich povahy. Kupující se zavazuje tyto informace zejména:
      1. uchovávat jako důvěrné a neposkytnout je bez souhlasu prodávajícího jiné osobě,
      2. nevyužít je k jinému účelu, než k plnění smlouvy,
      3. nevyužít jakýmkoliv jiným poškozujícím způsobem.
    2. Dále se kupující zavazuje, že nebude bez souhlasu prodávajícího pořizovat kopie podkladů předaných mu prodávajícím.
  11. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

    1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
    2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a e-mail (dále společně vše též „osobní údaje“).
    3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
    4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
    5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
    6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
    7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
    8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
      1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
      2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
    9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
  12. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

    1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
    2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
  13. DORUČOVÁNÍ

    1. Oznámení týkající se vztahů prodávajícího a kupujícího, zejména týkající odstoupení od kupní smlouvy, musí být doručena poštou formou doporučeného dopisu, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. Oznámení se doručují na příslušnou kontaktní adresu druhé strany a považují se za doručené a účinné okamžikem jejich dodání prostřednictvím pošty, s výjimkou oznámení o odstoupení od smlouvy učiněného kupujícím, kdy je odstoupení účinné, pokud je oznámení kupujícím ve lhůtě pro odstoupení odesláno.
    2. Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné.
    3. Smluvní strany můžou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském účtu kupujícího či uvedenou kupujícím v objednávce, resp. na adresu uvedenou na webové stránce prodávajícího.
  14. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

    1. Pokud vztah založený s užitím webového rozhraní nebo právní vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem (s vyloučením použití Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží). Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
    2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné nebo nepoužitelné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností nebo nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
    3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná. Vždy však tyto podmínky a potvrzení objednávky se shrnutím objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke kupní smlouvě i bez součinnosti s prodávajícím. Prodávající doporučuje vždy si potvrzení objednávky a podmínky uložit.
    4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), prodávající nenese odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, mám prodávající i kupující právo od kupní smlouvy odstoupit.
    5. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
    6. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
    7. Kontaktní údaje prodávajícího VOJA HOME – Jakub Zavoral, Botanická 935/43, 602 00 Brno, IČO: 23024259 (identifikovaná osoba pro jiné členské státy Evropské unie – DIČ: CZ9403205515).

Doložka o individuálně upravených produktech z epoxidové pryskyřice značky VOJA HOME

Veškeré produkty značky VOJA HOME, které jsou vyráběny na zakázku dle specifických požadavků kupujícího (tzv. „na míru“), se považují za zboží upravené podle přání spotřebitele ve smyslu čl. 16 písm. c) Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU (dříve Směrnice 97/7/ES). U takto upraveného zboží není možné uplatnit právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu, jelikož se jedná o výrobky, které byly zhotoveny na základě individuální objednávky, a tedy upraveny či přizpůsobeny osobním potřebám kupujícího. Tyto produkty nejsou běžně nabízeny prostřednictvím standardního webového rozhraní prodávajícího a nelze s jistotou vyloučit, že by byly dále obchodovatelné. V souladu s uvedenou právní úpravou tedy kupujícímu nevzniká nárok na vrácení kupní ceny ani na výměnu zboží.

Upozornění na další výjimku z práva na odstoupení od smlouvy (dle bodu 5.3). V souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Je však nutné upozornit na výjimku uvedenou v § 1837 písm. g) občanského zákoníku, podle níž spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které bylo z obalu vyňato a které z hygienických důvodů není možné vrátit. Z tohoto důvodu lze sypané vosky (např. ve vakuovaném obalu) a esence/vůně do sypaných vosků/difuzérů vrátit pouze tehdy, pokud je jejich originální obal neporušený a neotevřený. Jakmile dojde k otevření nebo jinému narušení obalu zboží po jeho dodání, nelze z hygienických důvodů uplatnit právo na odstoupení od smlouvy, jelikož již nelze zaručit hygienickou nezávadnost pro další spotřebitele.

Informace k dárkovým poukazům na odkaze: ZDE

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 6. 2025


Níže je možno stáhnout reklamační formulář anebo formulář pro odstoupení od smlouvy

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz